Avskalad Kyrkhelg streamas

I år blir upplägget lite annorlunda på grund av rådande situation med coronapandemin.

Inkommande helg, 11-13.9, är det åter dags för Kyrkhelg, som  denna gång går under temat Corona och korset.

En del av de medverkande kommar att delta endast via videolänk och programutbudet är mer avskalat. I stället för att vara en öppen samling, kommer programmet, med några undantag,  att endast streamas via kyrkhelgens hemsida www.kyrkhelg.fi och deras Facebook-sida.

Undantag är fredagens och lördagens kvällsmöten kl 19, som är öppna för karlebybor, samt söndagens festmässa kl 12, som är öppen för allmänheten. Festmässan sänds direkt i radio Dei och följande söndag 20.9 kl 13 i Radio Vega.

Kyrkhelg Nord 11-13.9 - program

Fre 11.9
19:00 Kvällsmöte med Henrik Perret, Max-Olav Lassila och Sara Ray

Lö 12.9